Jobb, för ovanlighetens skull i vanliga människokläder igår, och träning med Elin på kvällen. Det liksom rullar på. Idag är jag tillbaka i idrottskläderna (läs: mjukisarna) och ska dessutom hinna ha lite historia, lite teori och vara i hallen med några klasser. Att ha historia är väl inte min grej pga rätt dålig koll, men nu under nationella proven så får vi hjälpas åt och då tar jag resten av eleverna och undervisar dem där det behövs. Ska bli spännande att se hur de jobbar på med idrottsuppgiften också. 

I övrigt längtar jag till ikväll. Mest pga att jag tänker vila massor. Men ska även orka med ett spinningpass. Är så omåttligt trött just nu att den tanken känns rätt långt bort men det kommer säkert vara hur skönt som helst efteråt. Det är jag alldeles säker på. Men först lite jobb och hoppas att tröttheten försvinner. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vissa högst oklara bilder på elin har börjat dyka upp i min telefon efter våra träningspass. Rätt charmigt ändå. Och lagade för övrigt en väldigt god middag som var så enkel och förvånade i godhetsgrad! 
balans, idrottslärare, jobb, kärlek, onsdag, styrketräning, träning, trött, vardag, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej