Jag är fortfarande inne i tanken om rastlöshet över att inte ha något plugg de närmaste veckorna heller. Känns mycket märkligt. Men äntligen börjar det kännas skönt. Som att jag idag kom och tog en promenad, vilket jag längtat efter hela långa dagen, och sen kunde komma hem och laga middag i lugn och ro. Adam gick precis iväg på träning och jag ligger nedbäddad i soffan i morgonrock och underställsbyxor, ska göra te och läsa en bok. Dessutom var det en fantastisk dag på jobbet och jag är ledig imorgon. 

(null)

(null)

(null)

Universums allra godaste vegolasange som jag längtar efter i två veckor! Skulle kunna äta upp alla rester nu, bums, genast.

balans, distansstudier, glädje, idrottslärare, jobb, kväll, ledig, lycka, morgonrock, onsdag, plugg, promenad, vardag, vila,

Kommentera

Publiceras ej