Idag har jag haft en så bra dag på jobbet. Faktum är att hela denna veckan har varit bra. Det har inte varit många kaosiga stunder. Trots att jag alltid måste hålla väldigt hårt i eleverna så har vi på något vi hjälpts åt den här veckan. Jag har inte behövt göra 200% och de 10%, utan någon form av symbios har uppstått där vi ger typ 120% från mig och 80% från dem. Det är underbart. De hjälper varandra, vill hjälpa mig, lyssnar, deltar, stöttar, tröstar, kollar läget, förklarar osv. Helt fantastiska är de. Det är inte jobbigt att vara glad över sitt jobb när man har ett så bra jobb som jag har. 

Men nu ska jag göra fredag, tror jag bestämt. Äta lite, städa, hjälpa Adam med något han ville ha hjälp med oh se Idol med Elin, perfekt ju. 

(null)

(null)

(null)

balans, elever, fredag, friyay, glädje, helg, idrottslärare, jobb, lycka, vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej