Idag fick jag lite externa superkrafter med hjälp av en Nocco. Och nej, jag är inte ungefär universums sista människa att upptäcka varje energidryck, koffein eller Nocco för den delen. Däremot är den vanliga koffeinhalten i min kropp en kopp kaffe till frukost. That's it. I perioder dricker jag även Celsius/Nocco. Idag var en sån dag. 


Jag har sedan en vecka tillbaka mått hemskt illa. Alltså inte illa som dåligt utan illa som i illamående. Detta har lett till ingen matlust och en ovanligt knapert matintag för min del och jag kände att ska jag kunna träna så fick det bli en Nocco till hjälp. Mitt i veckan, onsdagar bjuder på många lektioner och högljudda barn. Jag behövde det. Och jag som i princip aldrig tränar på någon form av pwo alls blev en liten superhjälte med fantastiskt superkrafter och rev av värsta helkroppspasset med en otrolig energi. Så galet härligt! Jag behövde den boosten. 

Nu blir det soffläge innan jag ska ta en dusch och laga middag tills sambon kommer hem från sin basketträning! 


Skriv inläggstext 

Glädje, Hälsa, Idrottslärare, Nocco, Styrketräning, Vardag,

Kommentera

Publiceras ej