Livet rullar på. Alldeles väldigt fort. Jag inser att efter nästa vecka har jag sommarlov och en och en halv vecka senare börjar jag jobba två veckor igen på ett annat jobb. Känns alldeles galet att det redan gått ett helt läsår.


I helgen var vi dels på bio och såg nya Pirates (SÅ bra!) och sen kom några tjejkompisar långväga ifrån och hälsade på. Vi var ut och åt och pratade i flera timmar. Så fantastiskt härligt. Ibland är det skönt att få träffa vänner man känt hela livet hur mycket jag än älskar de lite nyare vännerna i mitt liv. Det blev med andra ord en fullspäckad helg och utan vila blir jag ganska trött. Så därför körde vi på med utedag med lågstadiet hela dagen igår där jag totalt gick 1,5 mil och sen drog och tränade direkt efter jobbet. Gissa om jag bara ville sova när jag kom hem. 

Idag är vi hemma och lediga för nationaldag. Det finns inte så mycket planer. Vi ska småfixa och springa lite backintervaller tänkte vi. Annars vill jag mest bara mysa och ta det lugnt. Det känns alldeles lagom idag. 


Balans, Helg, Hälsa, Idrottslärare, Träning, Vardag, Vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej