Och så var det här. Sommarlovet. Jag vet knappt om jag har fattat att jag är ledig nu. Jag är ju inte så bra på det här med ledig. Men min första dag av ledighet har jag spenderat med en lång promenad i solen, ett långt och välbehövligt telefonsamtal med bästis och läst ut min hisnande bra bok. Enda problemet nu är att jag har beställt nya bäcker som inte har hunnit komma än. Och att boken jag löste nyss tydligen hade en uppföljare, men det visste jag ju inte i förväg, så beställde såklart inte uppföljaren... jaja. Får ta det nästa gång. Lär ju gå åt några böcker... 



Min nya älsklingsblus fick tjäna som jobb-avslutnings-klädnad (älskar älskar älskar den!) och så fick vi så fantastiskt god lunch vid avslutningen. I höst fortsätter jag som idrottslärare men gör även lite annat. Ska bli så kul! 

Avslutning, Balans, Gamla Örebro, Hälsa, Idrottslärare, Mat, Sommarlov, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej