Efter en härlig dag på jobbet igår gick jag till gymmet för att springa tabataintervaller och köra mage. Är i ett så bra flow med intervallerna nu att jag inte vill sluta springa, trots att jag måste variera mig samt köra styrka. Dessutom har jag en ond höft (tror jag sitter inne med ett överansträngt muskelfäste) så till slut fick jag sluta springa pga smärta. Hoppas det går över snart. Idag är jag öm och går lite vingligt men vissa dagar känns det inte alls. Himla märkligt. 


Hur som helst. När jag kom hem ställde jag mig och lagade mat i en halv evighet. Hela dagen var jag så gaaaalet sugen på köttbullar. Får såna märkligt specifika sug ibland och vi hade inget planerat till middagen så det fick det bli. Gjorde köttbullar, potatismos, sås och pressgurka. Alltså, det blev SÅ gott. Åt förmodligen alldeles för mycket och blev så galet mätt, men hej vad gott det var och herregud vad jag njöt av att få pyssla i köket några timmar medan sambon var borta på träning. 


Glädje, Hemlagat, Husman, Hälsa, Idrottslärare, Middag, Träning, Vardag,

Kommentera

Publiceras ej