Idag har jag umgåtts med min sambo nu när vi har haft en extra ledig dag tillsammans. Jag har semester och han jobbar, då får man göra vad man kan. Så vi donade hemma, övningskörde (för min del alltså), sprang intervaller, storhandlade, lagade mat, tog en promenad, såg en film och lagade matlådor. En väldigt mysig dag. Mest för att vi umgåtts. Såna är vi helt enkelt. 


Men, åter till intervallerna. Alltså. Fy. Vi har hittat en rätt så vidrig backe. Jag älskar sån grisig träning men idag var det grisigt på gränsen till kräkningar. Fy vad jag kämpade. Men det är iallafall väldigt härligt att känna att all löpning ger resultat när jag, trots att förra veckan spenderades med feber, kände mig snabbare genom alla intervaller idag. Så, lite uppvärmning, 10 backintervaller och stretch. Det behöver inte vara svårare än så. 


Backintervaller, Balans, Hälsa, Idrottslärare, Konditionsträning, Löpning, Träning, Utveckling, Vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej