Den här veckan kom som en skänk från ovan. Sportlovet. Men trots det är jag mest trött och har huvudvärk. Jag har en stor förmåga att sätta lika-med-tecken mellan mina prestationer och mitt eget värde. Och är man ledig kanske man inte gör så mycket. Och det får vara okej. Jag går till gymmet, tog tag i ett läkarbesök, lagar mat, diskar, ser filmer, yogar , träffa vänner och kramas med pojkvännen när han väl är hemma. Så lagom. Så välbehövligt. 


Så idag blir det övningskörning, lunchdejt med sambon, träning, yoga och kanske städning om jag orkar. En fin torsdag helt enkelt! 


Underbar lunchdejt med vänner, rotade fram gamla favoritträningskläder som jag inte använt på länge och dricker såna vansinniga mängder smoothies. Underbart! 

hälsa, idrottslärare, lunch, sportlov, träning, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej