Jag är fortsatt trött som aldrig förr men väldigt glad. Har haft en härlig dag på jobbet. Inget särskilt märkligt höll jag på att säga. Barnen var härliga, vi gjorde roliga saker och det flöt på väldigt bra. Jag har rätt mycket att göra de kommande veckorna. Det ska rättas läxor, sättas betyg, pluggas på universitetet och samtidigt förbereda inför jul och fjällresan som väntar till nyår. Ska hinna med massa träning och umgänge också. Tror det blir kanonbra. 

Därför stack jag och Elin iväg till gymmet idag och rev av ett marklyftspass. Är väldigt trött i mina ben nu vill jag lova. Väldigt skönt. Härligt att få hänga lite och samtidigt få träna. Bästa kombon med den bästa människan! Men nu ska jag fortsätta se föreläsning på nya kursen. Just nu känns den lite förvirrande men tror det kommer gå jättebra. 

(null)

(null)

Igår på konferensen var det min tur att stå för fika! Är rätt nöjd och självklart fick det en liten julig touch! 
Uppsala universitet, balans, december, distansstudent, fika, glad, idrottslärare, jobb, jul, kärlek, marklyft, plugg, träning, trött, universitet, vardag, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej