Just nu är vi i Falun och myser. Eller ja, vi sitter inne och pluggar. Helt lagom när det är äckligt väder ute. Börjar dock bli lite orolig inför bilresan till fjällen imorgon. Vi får se hur lång tid det kommer ta. Egentligen ska det vara 2,5 h så jag hoppas på bra väglag så allt går bra. När vi åkte hit till Falun i förrgår var det förfärligt väglag och så mycket snö så det tog nästan dubbel tid att åka hit. Men fram kom vi och det är ju trots allt det viktigaste. 

Och vad gör vi? Vi mest sover. Eller rättelse, jag sover. Hela tiden. Tror jag vilade tre timmar under dagen igår, sov hela natten och vaknar ändå så himla trött och ville bara ligga kvar i sängen. Men vi är uppe och äntligen får jag plugg gjort. Har behövt göra det i flera dagar, men har inte haft kraft att ta tag i det. Så skönt också att känna att något blir gjort. 

Igår var vi en vända på stan och äntligen har jag svarta jeans. Har saknat det i säkert ett år (klarar mig uppenbarligen väldigt fint ändå) men är ändå väldigt nöjd. Fick även håret fixar av svärmor och är väldigt nöjd. Fortfarande lite konstigt att se mig själv men lär bli van snart. Det blev så himla mycket ljusare, stod mellan riktigt ljust eller kopparfärgat men tror detta är mer hållbart och sambon föredrog ljust, så då fick det bli det. Nu ska jag tillbaka böckerna innan lillebror kommer förbi på lunch. Hoppas han sköter sig så att jag slipper skämmas inför svärisarna (skämtosido). 

(null)
Nya håret nästan lyser mot allting annat. Är nog mest jag som är ovan.

(null)

(null)
Fick äntligen tillfälle att använda en av de fina blusarna jag fick i julklapp när vi var ner på stan. Är så kär i den. 

(null)
Lite mindre spännande att sitta med alla instuderingsfrågor, men sånt ska väl också göras antar jag. 
Falun, balans, blond, december, distansstudent, familj, frisör, jul, jullov, kärlek, ledig, nytt hår, plugga, sova, studier, trött, vila,

Kommentera

Publiceras ej