Igår julbakades det lite här hemma. Som ett litet test för vad som ska göras senare. Vansinnigt mysigt. Och inte nog på att det fick  julbakas, avslutade dessutom dagen med bio tillsammans med Adam, Elin och Fredrik. Så himla mysigt och filmen var över förväntan bra även om jag trodde den skulle vara bra (knölig mening). Hur som, en himla mysig lördag! 

Idag skulle jag och elin träna men när vi kom till gymmet så var det stängt pga tekniska störningar. Besvikelsen var enorm och så tog vi en promenad istället. Känner mig fortfarande väldigt besviken då jag var sjukt taggad och det har inte blivit så mycket träning denna veckan så det känns lite segt. Men så är det ibland. Livet kommer väl emellan. Om någon timme ska jag iväg och kika på Adams match och sen hoppas jag på en mysig eftermiddag och kväll. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Rocky roads, advent, bakning, bio, december, helg, hemgjort, jul, julbak, knäck, kola, kärlek, lördag, mys, solsidan, vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej