Något jag senaste tiden har börjat älska är Matsmart. Ni vet, sidan där man beställer mat som annars hade riskerat att gå till spillo pga massa olika anledningar? Det är ett genuint tips från min sida och inget annat. Dessutom får det effekten att vi provar nya saker hemma hos oss som jag i vanliga fall inte tittar efter i matbutiken. 


Så tidigare i veckan var jag iväg och hämtade ut ett paket som bland annat innehöll proteinpudding som jag tidigare inte provat. Men jösses så goda! Blev så glad och nu har jag ett smidigt mellis till jobbet för åtminstone någon vecka framöver. Helt fantastiskt! 


Hälsa, Idrottslärare, Jobb, Matsmart, Mellanmål, Mellis, Proteinpudding, Smidigt, Träning, Tyngre,

1 kommentarer

Jessica Högberg

25 Aug 2017 10:28

Jag har också tänkt prova dom inom en snar framtid!

Svar: Kan verkligen rekommendera det! Jag är helt fast :)
Felicia Särnö

Kommentera

Publiceras ej