Att försöka komma tillbaka till rutiner är inte alltid det lättaste. Jag har längtat halvt ihjäl mig efter någon form av vardag igen, men det tar ändå emot. Det är tidig uppstigning som gäller. Matlådor ska förberedas (och kommas ihåg). Väldigt många timmar ska spenderas hemifrån för att istället vara på jobbet. Och som jag har längtat efter barnen. Och även fast jag verkar ha glömt hur mycket jag måste kämpa för att hålla ihop grupperna och trots att. Jag verkar ha glömt hur högt de kan låta så kan jag inte sluta le åt det jag gör. Så himla glad att jag hamnade här. 


Så nu väntar ännu en dag på jobbet med ungarna. Det ska bli spännande. En av klasserna är en ny konstellation, så hur de nya grupperna fungerar ska bli kul att se. Jag tror det kommer bli jättebra för dem! 


Tillbaka bland matlådor, tidig frukost på rutin och att ständigt ha träningskläder på! 

Balans, Glädje, Idrottslärare, Jobb, Lycka, Rutiner, Vardag, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej