Denna veckan blir en spännande vecka (dock blir nästa vecka ännu mer spännande). För den här veckan är den första veckan jag jobbar 65% och det är även den här veckan som eleverna kommer tillbaka, så nu blir det jobb "på riktigt". Det ska bli riktigt härligt faktiskt! 


Därför startade jag den här dagen (och den här veckan) med en liten löptur. Det var verkligen en liten runda då jag inte sprungit någon form av distans på så himla länge. Har liksom förälskat mig i mina intervaller. Men nu hoppas jag få rutin på lite längre sträckor också (vi pratar runt 5 km). Hur som helst fick jag en helt otroligt vacker morgon när jag gav mig ut vid kvart över sex imorse. Och främst är jag sjukt stolt över att jag ens kom iväg! Så galet skönt. Kom hem och pussade på sambon alldeles lycklig och endorfinhög. Men nu ska jag cykla iväg till sjukgymnasten. Ska äntligen försöka reda ut mina knän! 


Idrottslärare, Kondtion, Lycka, Löpning, Morgon, Måndag, Progression, Träning, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej