Igår åkte sambon iväg på basket. Säsongen har inte börjat än, men några av killarna åkte iväg för att träna lite (hålla i lite boll, som de själva säger) nu under sommaren när de har uppehåll från hallträningen. Men ingen var gladare än jag eftersom min fellow basket-fru kom på besök medan killarna spelade basket. Vi kikade på vår nya lägenheten och pratade i kapp. Sen kom grabbarna hem med pizza och vi hänger kvar hos oss långt in på kvällen. En fantastisk fredag helt enkelt. 


Idag tog vi en oväntat lång sovmorgon. Och sen dess har det inte hänt mycket. Vi behöver vila. Så vi har sett ett avsnitt True Blood och jag har klippt Adam. Det är ju en historia i sig, men vi gjorde det bästa av situationen så att säga. Nu ska vi fortsätta njuta av en mysdag. Jag hoppas regnet ger med sig så jag kan få komma ut och ta en promenad, löptur eller en sväng till utegymmet. 



Frukostsmoothie på hallon, ananas, nektarin och vaniljkvarg (min älsklingskvarg i hela världen). Till det blev det kaffe och äggsmörgås. Är magen glad är jag glad, så att säga. 

Angelica hade med sig en helt underbar blomma till oss. Jag har varit SÅ sugen på en sån här så himla länge, så jag blev så glad när hon kom bärandes på denna! 

Balans, Basket, Helg, Ledighet, Livsstil, Lycka, Semester, Sommar, Vänner,

Kommentera

Publiceras ej