Det är väldigt få mjukstarter här i livet har jag märkt. Så skolan är igång i full fart med inlämning på torsdag. Därför hade jag en galet fullspäckad dag igår där jag pluggade i fyra timmar, kastade i mig lunch, åkte till jobbet för att hålla en lektion (har en lektion + planering och konferens på måndagar). Trampade iväg på min cykel efter lektionen och for till tandläkaren. Åkte tillbaka till jobbet, hade konferens i någon timme, jobbade på lite och sen väntade föräldramöte för åk 6. Var hemma vid 20 och då fick jag middag serverad av världens bästa sambo. Så nu ska jag iväg till jobbet igen! 



Har som vanligt världens bästa kollegor som fixade maaaassa gluten- och laktosfritt fika till konferensen åt mig. Så söta. Och denna grötfrukost alltså. Trodde då aldrig att jag skulle bli en grötmänniska, men tydligen. 

Balans, Distans, Glädje, Hälsa, Jobb, Livsstil, Lycka, Nystart, Plugg, Tempo, Universitet,

Kommentera

Publiceras ej