Lite steg för mänskligheten, stort steg för mig. Jag åt havregrynsgröt till frukost! Alltså, jag har avskytt denna gröt i hela mitt liv. Så igår kokade jag till Adam (han micrar sin i vanliga fall och det ser hemskt ut), för tänkte att det vore gott. Smakade och tyckte inte att det var så himla hemskt. Så idag gjorde jag så att det räckte även till mig. Hade också i lite proteinpulver för att få lite smak och sen körde jag i hallon. Det blev så mycket godare än vad jag trodde! Men jag har nog en bra bit kvar till att kunna äta snabbvarianten som Adam kör där han micrar den och äter utan något till. Blä. 


Nu har vi precis städat lägenheten inför helgen (och att vi får besök!!) och nu ska vi iväg till gymmet. 


Frukost, Gröt, Hallon, Havregrynsgröt, Helg, Livsstil, Morgon, Nytt, Semester, Sommar, Vana, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej