Alltså jag kan ju ha världens bästa kollegor. Vi var ett gött gäng som var ut till en kollega för att "bli bjudna på lite fika" och möts av vad som liknande en buffé av helt underbar mat och fika. Herregud alltså... det var helt galet gott alltihop. Och så härligt att få träffa kollegorna igen, de är en så skönt gäng. 


Dessutom var jag eeeeextremt hungrig (åt mat och fika för ett halvt land när vi var borta och sen tryckte jag i mig massa mumsig fiskgratäng när jag kom hem!). Jag och Adam drog nämligen ungefär universums svettigaste pass på gymmet idag. Herregud säger jag bara. Får lägga ut upplägget, för jag vet knappt vad jag ska säga. Förutom att jag är så himla trött i varenda cell av min kropp. 


Skamligt (i alla sommargalnas ögon) nog har jag verkligen längtat efter mina jeans. Och det var ändå rätt härligt att få göra sig iordning för första gången detta sommarlov ungefär. 

Balans, Fika, Glädje, Idrottslärare, Kollegor, Kärlek, Mat, Njutning, Vänner, Örebro,

Kommentera

Publiceras ej